fredag 16 mars 2012

Veckans stämpel


MC, glidare är denna veckas stämpel. Vill du vinna denna så hoppa in till Stämpelkällans blogg .
Här har jag gjort en form av pop up kort, MC:n parkerad vid vägkanten och ett staket/plank, torrembossad, i bakgrunden med gräs nertill samt lite blå himmel med moln. Själva MC:n har jag stämplat på glossypapper efter att jag fäglagt med alcohol ink, silver. Färglade sedan lite försiktigt vissa detaljer med dels blått och dels rosaaktig färg.
Framsidan ser ut så här, endast text. Grattistexten  stämplad med svart och monterad på fotomatta av silver. Bokstäverna utstansade. Kortstorlek 15 x 15 cm.

4 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken häftig stämpel och vad snyggt du har använt den:)

Det fanns annat snyggt jag fick titta på också i dag sedan sist jag hälsade på:) Du ligger inte på latsidan när det gäller ditt skapande. Tur för oss som får så mycket trevligt att titta på och njuta av när vi hälsar på:)

Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)
Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)
Å båt kortet till min kära Henrik blev mycket uppskattat kul att du också gillade det:)

Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Lena sa...

Ett tufft manligt kort du har gjort. Tycker du har nyttjat stämpeln på ett snyggt och klurigt sätt. Ha en bra helg. Kram Lena

Jenny Källman sa...

Vilket häftigt kort. Kul att du varit inne på min blogg. ha en trevlig fredag/ jenny

Margareta sa...

Coolt!!! Det blir mc-föraren lycklig över!!
Ha en riktigt skön helg!
Kram!!