lördag 19 maj 2012

Baby från Mo Manning

 En digis från Mo Manning färglagd med promarkers, text från Stämpelkällan. Kortet går i lila toner och skall vara till en nyfödd tjej. Dekorerat med utstansad kakservett bakom motivet, blomma med pärla och lite glitterlim. Kanten runt motivet har jag lagt lite glitterlim också. Innan överlämning till beställaren, så fixade jag till ett namn, Alice, på högra sidan av kortet.
En enkel insida med 2 chalkade kanter i lila och 2 kanter med mönstrat papper.
Kortstorlek 15 x 15 cm.

9 kommentarer:

Lene sa...

Hej vännen!
Så gulligt kort, underbar färg och söt stämpel.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Lene

Angelica sa...

Supersöt stämpel!!
Och fint färglagd, det blev ett jättesött kort!!
Ha det gott!

Elisabet sa...

Men Gud, så snyggt!! Jättefina färger och en helt underbar stämpel.
Jag har aldrig skrivit ut digisar. Dels litar jag inte på min tekniska förmåga, och sen är det inte vattenfast bläck på vår skrivare.
Men ju mer jag ser i andra bloggar desto mer sugen blir jag :)

Iffa ...... sa...

Supersöt stämpel på ett fint kort =). Lila är en underbar färg tycker jag!
Trevlig kväll!
Kram Iffa

Katarina sa...

Fint kort med den söta stämpeln på. Ha en skön söndag. Kram Katarina

Åsa/asamia sa...

Den bebisen gillar jag, just för att det kan va både en kille eller en tjej. Du har gjort ett sött kort med den!
Tack för att du skriver så söta kommentarer inne hos mig, det uppskattas massor ska du veta.
Kram

Åsa/asamia sa...

Den bebisen gillar jag, just för att det kan va både en kille eller en tjej. Du har gjort ett sött kort med den!
Tack för att du skriver så söta kommentarer inne hos mig, det uppskattas massor ska du veta.
Kram

Artes de Nágela sa...

So cute!

Kristina ScrapSalig sa...

Så sött babykort och stämpeln är bedårande!! Härlig färg du valt och insidan har du också fått till så bra, enkel och stilren!

Ha en fin dag!

Kram