onsdag 16 juli 2014

Välkommen till världen

Tjej eller kille, kille eller tjej? Ingen visste vad det skulle bli för kön, det blev att göra ett kort till varje. Det blev en flicka, så nu har jag ett kort till en nyfödd kille kvar :)

Motiv från Vilda stamps färglagt med promarkers penna. Text från Reprint stämplat på mönsterpapper från Inkido och monterad på en utstansad spellbinders dekorerad med pärlor.  Blommor och swirl och en rosett med nappflaske charms. Text längst upp till höger från Paper works.
Kortstorlek 15 x 15 cm.

Här har jag använt samma motiv och färgläggning. Text från Inkido, dekorerat med blommor och charms med rosett. Kortstorlek 15 x 15 cm.

3 kommentarer:

Margareta sa...

Jättefina kort båda två - smart att göra två olika - jag brukar lösa det genom att göra grönt lla eller gult ;-)
Har njutiot av korten här under också! Valmokortet här nedan gillade jag jättemycket! Smart med tagen!
Du har verkligen varit flitig och ger så mycket inspiration (sommarlovskorten är ju också jättefina!!)
Själv har jag ju roat mig med annat ett tag. Kul att du gillar mina trädgårdsbilder!
Kram!!

Camilla sa...

Åh, vilka underbara bebiskort du gjort. Såååå söta:)
Vallmokortet gillade jag också jättemycket:
Kram och ha en fortsatt fin vecka!

Ulla sa...

Så söta bebiskort var och en på sitt sätt.
Kram Ulla