torsdag 21 oktober 2010

Inspirationsalster Stämpelkällan

Kort till en kär vän? Annies sång, från Stämpelkällan, embossad i vinrött. Bakgrunden distressad och ett stort hjärta stämplat med distress bakom texten. Band och ett metallhjärta som enda dekoration. Kortstorlek 12 x 12 cm.
En alldeles ny stämpel från Stämpelkällan, Sans Nalle. Färglagd med promaker och lite glitterlim på blomman. Texten kommer också från Stämpelkällan. Bakgrundspappret torrembossat och fått lite färg från en glitterdyna. Blomma faastsatt med en brads som enda dekoration. Kortstorlek 10 x 15 cm.
Till sist ett julkort i enkelt utförande. Har låtit Viktor Rydbergs juldikt, från Stämpelkällan, framträda. Stämplad med versa mark på glitterpapper. En metallgran som enda dekoration fastsatt på en svart cirkel.
Kortstorlek 15 x 15 cm.

2 kommentarer:

Lena sa...

Fina kort. Jag gillar Annies song. Så det kortet blev genast min favorit. Ha en bra helg!

Elisabet sa...

Supersnygga kort!
Jag säger som Lena i kommentaren ovan, att Annies sång blev min favorit. Så stilrent och enkelt,så väldigt fint!!
Snyggt flaskkort i förra inlägget också. Jag gillar osten - jättesöt :)