onsdag 9 januari 2013

Gäst DT hos Momas


Jag är jätteglad ... skall vara gäst DT hos Momas under januari och februari månad. Ska bli så kul att få skapa med hennes otroligt vackra blommotiv som finns både som gummistämpel och i digitalt utförande. 
Har ni inte kollat in hennes blogg så gör det, där finns mycket fint att titta på som hennes gäst DT i december och även Monica själv har skapat.
Jag själv har inte något att visa idag med dessa stämplar, men det kommer. Men om ni vill så får ni titta tillbaka till december månad där det finns något som jag bloggade då.


6 kommentarer:

Isabelle Linnér sa...

Det ska bli roligt och få se vad du kommer hitta på:)
Kramar Isabelle

Monica =) sa...

Stort grattis!!!!
Ska bli spännande att se vad du hittar på.

Kram Monica

Angelica sa...

Grattis!!
Jättefina stämplar som jag tror passar dej perfekt :)
Spännande!
Ha det gott!

Iffa ...... sa...

Grattis! Vad roligt för dig =)
Själv har jag ju en sådan fin stämpel här hemma som jag fick i present =)
kram

Katarina sa...

Vad roligt, grattis. Jag installerade Googel Crome i morse då jag läst att en gav förslag om det. Gick som snabbast in och kollade och det funkade. Knappen som jag saknade fanns där. Skönt. Tack ändå. Ha en bra dag. Kramar Katarina

Kristina ScrapSalig sa...

Gratulerar till GDT-platsen, vilken lycka för både dig och henne! Du skapar massor med vackra saker och blir en perfekt inspiratös! Kikade in och jösses så mycket vackra skapelser där fanns! Underbara stämpelmotiv!

Ha en skön dag!

Kram