torsdag 6 maj 2010

Blompyramid


Stängd pyramid. Sidorna dekorerade med swirl från Artemio, stämplad med versa color coppar. Dekorerat med Pearl maker, guld. Stansat ut en tags, stämplat med grattis från Reprint och embossat med coppar.


Öppen så man ser blommorna som är Inkido´s stora rosa rosor, rosa rosknopp, röda krysantemer, vita körsbärsblom och prydnadsbär som jag vunnit i en tävling hos Card´s of Maria. Blad, silverembossad Inkidofjäril och en liten rosett samt strass i hörnen. Insidan av "spetsarna" på pyramiden är torremossade med dies "Roses" från Altheas mix.

4 kommentarer:

Lena sa...

Supersnyggt. Så underbara blommor och fint papper.

Sindra sa...

Så himla fint pyramidkort...jag skulle också vilja göra sådana...men har ingen beskrivning...hur gör du?
Tack, vännen! Gissa om jag blev glad när jag såg att jag vunnit för en stund sen! :))

Lene sa...

WOW den är ju så snygg, vore jättekul att göra en sån, har du lust att visa i bloggen hur man gör?
Ha en trevlig kväll!
Kram lene

Lone Krieger sa...

Super super flot pyramidekort, som gemmer en extra fin overraskelse når man åbner det. Skønne farver og nogle fine små detaljer. Jeg ville blive lykkelig hvis det var mig der modtog så fint et kort.
Rigtig god weekend / Trevlig helg ;o)