onsdag 4 april 2012

Påskkort

 En beställning på enkla kort med plats för pengar. Har använt stämplar från Stämpelkällan på alla kort.
Här Hön- och kycklingrace, färglagt med promarkers penna....
 ...och här samma motiv och text...
 ... och likadant här, fast här har jag stämplat Lilla påskkycklingen Pim med turkos dyna direkt på det mönstrade pappret (det undre kortet) Klicka på bilden så blir den större och syns bättre. Stämplade med gul dyna också, men det syntes dåligt.
Sista kortet med text och dekorerat med utstansade blommor. Här syns insidan med facket för pengar och kardborrestängningen. Kortstorlek 10 x 15 cm.

5 kommentarer:

Lena sa...

Jättesöta påskkort du har gjort. Trevligt att kunna lägga något i dom med. Kram Lena

Lene sa...

ÅH så mycket fint du gjort medan jag suttit här med benet ivädret!
Älskar den fina ljusasken!
Vill önska dig en Glad Påsk!
Kramizar från lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Härliga påskkort du bjuder på:) Underbart att få njuta av dina när jag själv inte har gjort ett ända i år !!!!

Håller med Lene din ljusask är helt underbar gillar massor:)

Du är mycket duktig på det du gör :)

Önskar dig en riktig trevlig och Glad Påsk :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Angelica sa...

Jättefina!!
Själv måste jag knåpa ihop minst sex påskkort i kväll....snacka om usel planering. Men jag är i alla fall en tidsoptimist som kan jobba snabbt när det gäller :)
Ha en riktigt bra påskhelg!!

Katarina sa...

Vilka underbara påsk kort du visar oss, underbara. Jag gillar jättemycket enkla och avskalade kort. Hoppas du och din familj får en skön och Glad Påsk. Kramar Katarina