lördag 28 april 2012

Vänner......


Nu skall jag vara borta ifrån bloggen en tid framöver, vet ej hur länge. Detta pga en större knäoperation med en tids rehabilitering efteråt. Jag kommer tillbaka så fort jag har möjlighet att sitta vid pysselbordet och datorn.
För att ni inte skall glömma bort mej under tiden, så har jag lagt in automatiska uppdateringar. 
Tyvärr så tror jag inte att jag har så stor möjlighet att skriva kommentarer på era inlägg under den här tiden, vi får se hur det går. Men ni får mer än gärna skriva en kommentar hos mej, så har jag något att glädjas åt när jag kommer åter :)

Sköt om er.  /bibbi

4 kommentarer:

Angelica sa...

Aj då... större knäoperation... det låter inte något vidare!!! Men man får väl hoppas att det blir desto bättre efteråt!
Det här betyder väl antagligen att vi inte syns i Gävle nästa helg?
Ha det så bra och hoppas att du är tillbaka vid pysselbordet snart !!

Katarina sa...

Jättefint kort med den fina stämeln. Lycka till med operationen, ha det så bra tills du är tillbaks. Kramar Katarina

Monica =) sa...

Hej där!
Lycka till med din operation! Skönt när det är gjort!!

Vilket finstämt kort du gjort. Den där ängeln finns i mina gömmor också men brukar komma fram till jul. Får bli ändring på det nu -tack för härlig inspiration!

Kram, Monica

Kristina ScrapSalig sa...

Denna stämpel är så bedårande söt och du har verkligen fått till det snyggt med texten och den sovande älvan tillsammans! Jättefint kort med fina färger och en härlig vintagekänsla!

Sköt om dig!

Kram