tisdag 12 mars 2013

Ny kortvikning

 Hittade en för mej ny kortvikning, fast den liknar tri.shutter vikningen.
Hade ett fint papper från Bo Bunny, Prairie Chic som jag satte saxen i. Har inte använt en enda stämpel, men stansade ut en fågel på en gren, dies från Marianne Design. 
En vit köpeblomma, de blå utstansade i pappret med retrostansar och så en vit pärla i mitten. Klippte ut några blad från pappret och dekorerade med bland blomstren.

 

Eftersom jag inte ville förstöra framsidan med text, (visste inte var jag skulle sätta den och vilken text jag skulle ha) så tog jag en bit av pappret och satte fast på baksidan, så finns möjlighet att skriva några egna rader. Kortstorlek ca.14 x 20 cm.

7 kommentarer:

Elisabet sa...

Väldigt snyggt kort och läcker vikning. Supersnygga papper har du använt också.

Monica =) sa...

Hej där!
Vilken kul vikning på fint kort! Vad kallas den?

Kram Monica

Kristina ScrapSalig sa...

Vackert och kortvikningen ser riktigt spännande ut, inget jag sett tidigare. Supersnyggt papper och läckert dekorerat med den lilla fågeln i cirkeln och de blå blommorna.

Ha en härlig dag!

Kram

Titti sa...

Kortet är så fint och vikningen är superfin. Kram Titti

Titti sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ulla sa...

Häftig vikning och så snyggt papper.
Kram Ulla

Katarina sa...

Vilket underbart papper på ett jättefint kort. Kramar Katarina