söndag 17 mars 2013

Påskkort

Har gjort ett kort i lite otraditionella färger eller kanske inte?
Har vikit i den där kortvikningen som liknar tri shutter. Har sett den på nätet, men har inget namn på den och heller inga måttangivelser. Den här gången tänkte jag till lite, måste få ner det i ett kuvert då jag skall skicka iväg det med posten. Ihopviket blir det 15 x 15 cm, helt utfällt 15 x 21 cm. Pappret jag använt är även denna gång Bo Bunny, har jag månne fastnat i den högen???  Motiv från Crafty Individuals, distressat bakgrunden och färglagt lite med distresser. Dekorerat med metalldekoration med rosor i, några fjädrar och en konstig rosett, det var svårt att knyta i det kraftiga materialet.
Text från Inkido, tror jag.

6 kommentarer:

Katarina sa...

Supersnyggt kort med Bo Bunny papprena. Det här kortet och färgerna gillade jag jättemycket. Fin stämpel också. Kram Katarina

Titti sa...

Jättefint med den härliga vikningen, färgerna är underbara.Kram Titti

Margareta sa...

Ojojoj så många vackra kort du gjort de senaste veckorna!! Det här är verkligen inget undantag - såå fint!! - men jag har suttit och kikat runt och njutit en lång stund!! Såå mycket fint!!
Min favorit är nog det blå kortet med den utstansade fågeln på gren!
Som du märkt har jag varit ganska osynlig här på sistone :(
Har haft stora problem med mitt mobila bredband. Har då kikat in via iPhonen, men det funkar inte att kommentera då :(
Är i fjällen den här veckan och här verkar det funka bättre, så jag ska försöka mig på en LÅNG bloggrunda!!
Ha det gott! Kram!!

Kristina ScrapSalig sa...

Så mycket snyggt och vackert här inne hos dig att jag knappt får nog, WOW! Jösses, ramkortet nedan med det utstansade fönstret är helt makalöst! Detta läckra kort är inget undantag, cool vikning och vackra färger. Mottagaren kommer att bli överlycklig!

Hehehe, ibland får man nog lite dille på en viss tillverkare (eller en viss stil) och Bo Bunny är en av mina favoriter (så fortsätt att grotta ned dig i Bo Bunny du). :)

Ha en underbar dag, kram!

Elisabet sa...

Häftig vikning och ett jättesnyggt kort!
Här ligger påskkorten i total träda...

Kram.

Pixi sa...

Oh så fint!Gillar oxå de BoBunny papperna!!Glad påsk =)