tisdag 9 juli 2013

Grattiskort

 Ett grattiskort till en kvinna. Har utgått från Maja Designs fina fjärilspapper, kortet blev milt och ljust i pastellfärger. Dekorerat med en pärlswirl och blommor med strass i mitten. Texten från Kortmakaren stämplad med distressdyna. Pappret bakom den runda är utstansad med en Marianne Design dies.

Insidan en bit av baksidan på den mönstrade pappret med stämplad text från Rox stamps och en stansad Martha Stewart kant. Lite glitterlim i hjärtat. Kortstorlek 15 x 15 cm.

4 kommentarer:

Kristina ScrapSalig sa...

Här var det minnsan fullsmockat med läcker inspiration sedan jag sist kikade in!! Har ju varit på landet på delar av min minisemester och missat en del på nätet =) Superfint kort med riktigt snygg layout och snyggt med den fina texten i cirkeln!

Häftig exploding box längre ned och de där fjärilarna som svävar ut är så fina! Aha, du har också den fina Grattis-dien från Rox Stamps? Ditt kort nedan blev jättefint med den som kronan på verket! Jag har också skaffat den och har precis börjat testa den, sååå snygg och användbar.

Hoppas att du har det gott och tack för allt rart du skriver hos mig! Kram

Katarina sa...

Ett otroligt fint kort i harmoniska färger. Det är aldrig fel med fjärilar :)

Artes de Nágela sa...

Bili,
So elegant and pretty!
I loved it!

Margareta sa...

Håller med ovanstående - såå elegant och ljuvligt vackert! Det där fjärilspapperet är bara så läckert!!
Ser att du varit minst lika flitig som jag - medan jag fixat i trädgården och målat staket har du gjort en hel parad med underbara kort!!! Dessutom en exploding box - det måste jag pröva någon gång!! Den var så häftig!!!
Hoppas du har det fint i sommarens soliga dagar! Kram!!